Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Kadar Naftal Qehaja,Sylejman Selimi ka dhunue femra per ti

 :: politika

Aller en bas

Kadar Naftal Qehaja,Sylejman Selimi ka dhunue femra per ti Empty Kadar Naftal Qehaja,Sylejman Selimi ka dhunue femra per ti

Message  Perparimi Ven 20 Fév - 8:08

ersonnes aiment ça.

Isa Mulaj Shume interesant. Nje pyetje. A ka ekzistuar ky far komandant Murrizi, dhe ne cilen fushebeteje ka rene?
16 février, 19:54 · J’aime · 3

Haxhi Kuçi Zotri Avni Kosumi;Si e ka emrin ku komandant Murrizi?Mos eshte Agim.....nje ish polic ne suhareke?Pastaj mundemi me vazhdue ma tutje dialogun.Por a e keni njohur ju lutem Avdi Ibrahimin nje tradhetar,dhe dezertor qe ua ka bere ushtareve te uçk es ne trajnim ne shqiperi?Ky qen eshte kryeudheheqesi i kesaj bandes qe flisni.
32 min · J’aime

Kadar Naftal Qehaja Besim Malës i kan thane Komandante Murrizi, ai ne te vertete nuk kishte luftuar askun ishte nje hajn, shoke i nguhste i rexhep selimit qe vranin edhe dhunonin femna shiptare ne prishtine
15 min · Je n’aime plus · 1

Kadar Naftal Qehaja jo vetem i rexhep selimit aktiviste i VV por edhe i sylejman selimit qe dhunoj femra, per ta mbuluar rastin i vrave 2 djem besim kasttrtatin, edhe dullakun gazetar te bota sot
14 min · Je n’aime plus · 1

Haxhi Kuçi JU lutemi zotri Kadar Qehaja,a e dini kur mbanin mbledhje sekrete kjo band kriminale ne sharrin e Avdi Ibrahimit ne Lubizhde te Prizrenit,mbrapa stacionit te policise.A e organizonte mbledhjen Avdi Ibrahimi?Per çfare arsyesh Rexhep Selimi kaloi ne vv?E ishte themues i vv Avdi Ibrahimi?Dhe Murrizit a keni mundesi me ja tregue emrin?
5 min · Modifié · J’aime
https://www.facebook.com/VBNJKHJKL/posts/1458487551038684?comment_id=1460104007543705&offset=0&total_comments=4&notif_t=feed_comment_reply

Perparimi
Admin

Numri i postimeve : 17279
Registration date : 30/04/2006

https://diskutime-shqiptare.albanianforum.net

Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 :: politika

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum