Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Muhamet Kelmendi

 :: politika

Aller en bas

Muhamet Kelmendi Empty Muhamet Kelmendi

Message  Perparimi Mar 19 Aoû - 13:14


Perparimi
Admin

Numri i postimeve : 17279
Registration date : 30/04/2006

https://diskutime-shqiptare.albanianforum.net

Revenir en haut Aller en bas

Muhamet Kelmendi Empty Re: Muhamet Kelmendi

Message  Perparimi Mar 19 Aoû - 13:14

Rubikon 06 02 2014 Rrëfimi i Muhamet Kelmendit
Rubikon 06 02 2014 Rrëfimi i Muhamet Kelmendit

Perparimi
Admin

Numri i postimeve : 17279
Registration date : 30/04/2006

https://diskutime-shqiptare.albanianforum.net

Revenir en haut Aller en bas

Muhamet Kelmendi Empty Re: Muhamet Kelmendi

Message  Perparimi Mar 19 Aoû - 13:45


Erleta Ukshin Hoti, curieuse
Hier, à 21:26 · Modifié ·
Kelmendi: Hashim Thaçin e inkuadroi në UÇK Ali Ahmeti
P.s. Nuk po me intereson inkuadrimi i Thacit, po i te tjereve pas tij, qe po permenden ne fund. Ku ne nje moment dikund me keputet filmi duke mos mujte me i lidhe faktet? Edhe pse per disa "gojedhena" kam degju.

Kelmendi Hashim Thaçin e inkuadroi në UÇK Ali Ahmeti
YOUTUBE.COM
J’aimeJ’aime · · Partager
44 personnes aiment ça.
1 partage
51/65
Voir les commentaires précédents

Buki Dreni Erleta, mos e ke fjalen per Adem Demaqin ?
21 h · Je n’aime plus · 3

Erleta Ukshin Hoti Buki Dreni yeap :
21 h · Modifié · J’aime · 2

Mehmed Gashi Gjithçka është e mundur se Hashimi ka ------deklaruar vetë se nuk ka qenë pjesëmarrës i frontit asnjëherë
16 h · J’aime · 1

Selami Hajrullaga jo - ashimi as xhavit haliti - as bujar bukoshi as shumica si ai - zedhenis i - ish - farku-t- bicaj vetem kan rjeepur fondet te mergimtareve tan ne pergjethsi flas
8 h · J’aime · 1

Haxhi Kuçi Qeveria Bukoshit i paska dhene 3x ka 30mi marka permes Demaqit qe te marrin sulme te uçkes mbi forcat serbe.Me 90mi marka paska dashte Bukoshi dhe Demaqi me fitue bashkimin e trojeve ?Si i paskan shkue Demaqit keto marka?Po mire de me Muhamet Kelmend...Voir plus
3 h · J’aime · 1

Haxhi Kuçi Mute e ka bere edhe ne maqedoni,ku pas tere asaj lufte qe e beri ne maqedoni jau futi shqiptareve roberin ne menyren kulturore.Tradhetareve vetem brinat u mungojne qe ta therrin popullin haptas.Por e hane populli tradhetin,se mashtrohet me nje thes mill ne muaj.
3 h · J’aime · 1

Selami Hajrullaga pai - haxhi kuqu ju dini mirr kto marrifetlleqet edhe te bukoshit edhe te xhavit halitity - si nji ish piun ne - biruucat serbo-franceze shum e vertet esht haxhi kuqi
2 h · J’aime

Haxhi Kuçi Jo une kurr ne jeten time me keta tipa nuk kam bere as shoqeri as dafranga.Por ju i dini ma se miri se vete deklaroni do koda te Arkanit dhe Milloshit qe i ke ndegjue ne brezin kufitar ne konfliktin e juaj me keta kasap te kosoves.Ju e dini edhe si Mil...Voir plus
2 h · J’aime

Selami Hajrullaga ju haxhi dini mirr shqipfolesit dhe zaggaret te arkanit kush jan vetem me tregoni ne popull kush esht - mercenar shqiptar ne garden e arkanit me nofken e luftes - balija - balija ku mercenar shqip qelburi u kon edh...Voir plus
2 h · J’aime

Haxhi Kuçi Ti ne levizjen vetvendosje je kyq me qellime ogurezeza,bashk me disa tipa te tjere.Paraqiteni atdhetar me mashtrue levizjen dhe popullin.Une nga ma te paret kam pasur oferta qe ta formoi kete levizje,e dine Albini dhe qendrat qe gjinden neper diaspore.
2 h · J’aime

Selami Hajrullaga ju mundeni vetem te tregon popullit mekatet serbe te arkanisteve ne dugagjin vetem at - her mundeni te jeni haxhi kuqi ndryshe mirr je ne biruucat serbo- franceze atje me emrin e magjupit kosovar r -
2 h · J’aime

Haxhi Kuçi Kush eshte ky Baliu si e ka mbiemrin?Nga eshte mesiguri ja dini edhe historin.Une haptas kam shkrue kush ka dashur mua te me tradhetoi.
2 h · J’aime

Selami Hajrullaga ju jeni ne dieni fort mir kush esht ky i flliquri shqipfoles - balija
2 h · J’aime

Haxhi Kuçi Mos ha shume ore shpifes,ore shpiun .Mos fole me fjalet e Avdi Ibrahimit dhe Reshat Badalles.Mos i hyni valles se tjereve kur nuk din me vallezue.
2 h · J’aime

Haxhi Kuçi Po trego kush eshte ky balia,une po te them se nuk e njoh,me trego pra ti?
2 h · J’aime

Selami Hajrullaga mua me njohin me - 100 e qindra veteran lufte dhe shoket haxhi kuqi po ju keni mu mallkue ne- biruccat franceze si nji spiun i arkanit une te njohi biografin tende - 20 vjeqare haxhi kupton
2 h · J’aime

Haxhi Kuçi Po çfare veteran more ,ja keni kajte nanen popullit shqiptar dhe krenoheni kinse e keni çlirue kosoven.Na keni tradhetue e zoti ju mallkofte ishalla ne Deme baba Deme faren dhe gjenin e juaj.
2 h · J’aime

Selami Hajrullaga duhesh me vet mercenaret serb ne biruucat serbe si ju qush kan humbur kosoven haxhi kuqi
2 h · J’aime

Haxhi Kuçi O tradhetar,serbia nuk e ka humbur kosoven sepse derzan ju ka juve.Jeni duke ja mbrojte kosoven ma mire se vete serbia.
2 h · J’aime

Haxhi Kuçi Ne birucat serbo franqeze jeni ju qe ju paguajne mire,dhe flliqesirat e juaja mundohesh me mi hudhe mua,mallo morgen.
2 h · J’aime

Selami Hajrullaga e di qe je nji - muut serbo- arkanist - qdo kime e mustaqeve tuaja kan mallkim dhe jeni i mallkuar te jetoni ne biruucat franceze si spiun serb- me tradit
2 h · J’aime

Haxhi Kuçi Mjaft ma ,mos i perserite te njejtat fjale.Nuk ke fakte as sa qimja e leshit ndaj meje.
2 h · J’aime

Selami Hajrullaga krejt i kom postue per mercenaret serb te arkanit qysh kan humbuur kosoven pergjithmon haxhi - orr ala kom te postoj per shum spiounet te tjer kupton
2 h · J’aime

Haxhi Kuçi Ti i din qe ne Rahovec jan vrare dy Millan Shipka.Nga e kan prejardhjen keta dy pasi i njifshe shume mire.?
2 h · J’aime

Selami Hajrullaga keni heger mir me kta mutat ne prizren ju haxhi kuqi je kon nji zagar i tyre parra luftes se - u c k - es
2 h · J’aime

Haxhi Kuçi Pse nuk tregon si e ka mbiemrin Balia?Veq je duke mbeshtellue ,kinse po dine diçka,rrenc je.
2 h · J’aime

Haxhi Kuçi çfare lidhje kam me prizrenin hahaaa,dole ne lesh a po dike i paske ment si peshku.
2 h · J’aime

Selami Hajrullaga formulen e ktij balija e kam kuptuar shum mirr ka edhe shum veteran lufte qe kan deshmi per ket muut arkanist si mercenar me pages haxhi
2 h · J’aime

Selami Hajrullaga spiunin me te keq nuk kam parr haxhi kuqi se si ju qe jeni kupton
2 h · J’aime

Haxhi Kuçi Po qe sa here kete Bali e permendni e hiq haber nuk ke per Baliun mbasi mbiemrin nuk e tregoni.Ndoshta e keni shok dhe mendon se e njoh,ndoshta e njoh,por mi jep shenimet,mbiemrin e tij se sa magar ka buze bardhe hyhy
2 h · J’aime

Haxhi Kuçi Une nuk kam marr pjese ne luften e uçk es,por ju keni luftue kinse kundra serbeve a keni bere plane dhe ndarje plaqkash,mendone se populli hane bari ?Nje tradhetar si ju ta etiketoni nje patriot dhe ti shpifni gjera qe as neper mend keto gjera si kish...Voir plus
1 h · J’aime

Erleta Ukshin Hoti Te nderuar ky status kishte te beje me kete emision, te cilin fatkeqesisht nuk e kisha pa me heret. Mbase z. Kelmendi e tregon vetem verzionin e tij te filleve te krijimit te luftes se UCK-se, por jo qe faktet historike mund te mblidhen vetem nga verzi...Voir plus
Lire la vidéo
Rubikon 06 02 2014 Rrëfimi i Muhamet Kelmendit
Rubikon 06 02 2014 Rrëfimi i Muhamet Kelmendit
1 h · Modifié · J’aime · 2

Enver Spahiu Cka saktesishte deshiron te dini Erleta Ukshin Hoti ? Dhe ku po ju keputet filmi per mos lidhje te fakteve ?
1 h · J’aime

Haxhi Kuçi Erleta ma se pari i japish pergjigje Enverit,pastaj me mua ja vazhdoni.Nese keni qen prezent duke lexue me rend,e dini se cili perhere ja ka nise me shpifje te paskrupulta dhe pa fakte.Si ka mundesi ky qorbaliu te me etiketon gjera qe kurr as babe e b...Voir plus
58 min · J’aime

Erleta Ukshin Hoti Enver Spahiu ashtu sic e ka ceke z. Kelmendi ne emision "qe te ftohen te gjithe ata qe kontribuan" ne krijimin e formacionit UCK dhe ta diskutojne ne menyre debati, mbase do te me dukej me me vend. Personalisht, filmi me eshte keputur shpesh, atehere k...Voir plus
54 min · J’aime · 1

Haxhi Kuçi FARKU e ka krijue uçk en ,jo LPK a e kuptove shul shqip?LPK istat jane hajna dhe tradhetar kjo ne kete deklaraten e Muhamet Kelmendit po del vetvetiu.A po deklarone se Ali Ahmeti e ka shti ne kete levizjen ?A po deklarone se Bukoshi permes Demaqit ja...Voir plus
46 min · Modifié · J’aime

Erleta Ukshin Hoti Haxhi Kuçi nga tema nuk po dal dhe nuk dua askush qe ta devijoje. Kushdo ka te drejte qe per vete te publikoje ne media "fakte" ne thonjeza dhe fakte, por jo te ofendoheni kot ne nje status. Ne profilin tim mund te kyqen ku ta dije sa njerez me prapavi...Voir plus
46 min · Modifié · Je n’aime plus · 1

Haxhi Kuçi Ju lumt Erleta,tani e keni thene nje te vertete qe te shkruhet e verteta qe nxensit mos ti mesojne historit e tradhetareve,ku tradhetin e tyre te shendrruar ne patriotizem.Po te dali e verteta ne drite bota dot çmendet.Vetem historia ime te dali ne drite krejte historia e e demostratave dhe e luftes dot e merr kahjen e niglizhences drejtuar popullates se shkrete.
41 min · J’aime

Haxhi Kurti KU po i din ti kto pun zotni Kuci, ... !Ju magjupt, nuk keni qene te kyqyn drejtperdrejt ne procese! Gjat luftes keni vra dhe plackit shqiptar...pun magjupsh ma...!
39 min · J’aime

Haxhi Kuçi Une nuk kam qen i kyqur ne uçk ke qen ti e Avdi Ibrahimi Rajmonda Malecka.Por une kam inqizim me shoket e Adem Jasharit dhe e ruaj per kujtim qe nje dite ta ndogjone populli shqiptar.Nese ke qen ne uçk ne lufte te japi pergjigje se pari a ke qen ne uçk dhe ku
35 min · Modifié · J’aime

Haxhi Kuçi A ke qen ne lufte?O Haxhi Kurti .
33 min · J’aime

Enver Spahiu Hashim Thaqi nuk eshte themelues i Uck se ,kete e dine te gjithe ndersa Muhamet Kelmendin ne ate kohe me sa une e dij dhe posedoj informacione ne Tirane nuk e kane perkrahur, ngase Xhavit Haliti ka qene nje mike shume i ngushte i Fatos Nanos dhe Rexhe...Voir plus
27 min · J’aime · 1

Haxhi Kurti hahahaahaha jo valla, edhe pse kom pas qef boll, por nuk besoj qe eshte me rendsi kjo pune, mirepo vllau im ka qene , kete e di mesiguri hahaha!
25 min · J’aime

Haxhi Kuçi çka hahaaa,pse zgerdhihesh si magari?A masakrone e plaqkite ai qe ka qen ne lufte,apo ai qe nuk e marrin ne lufte me luftue?Pyete vellaun tend a kan plaqkite shtepit e shqiptareve.
22 min · J’aime

Haxhi Kurti mire e ki valla magjup aga masi po qaj drrasa me ty ketu. Mirepo, ti je bere i njohur tani, ku ke ken dhe cfar ke bere, kjo dihet...!
18 min · J’aime

Haxhi Kuçi Qysh ka luftue Fadil Hoxha ,amanet ja kishte lane Adem Demaqit qe ne nje emision te MilaimZekes Demaqi Fadilin e shpalli patriot e popullin e vete budalla.Edhe kjo qe po e them eshte genjeshter e imja!Ka qen emisioni kushtuar Isuf Gervalles.Erletes i lutem ne fund te pergjigjet se ka punue ne RTK.Dhe na nxen se cili po genjejna.
18 min · J’aime

Haxhi Kuçi Po dihet qe fal meje sot e keni kete kosove pa serbi edhe pse pa serb ju flliqana nuk keni jete te gjate.As ne kosove nuk dot ishit por kosova dot stermbushej me serb te ikur nga kroacia.
16 min · J’aime

Haxhi Kuçi Ata qe kan plaqkit kosoven e masakrue shqiptar bashk me shkije i ke ne qeveri dhe ja hajn leshin.Kan ndertue villa e poste qe as amerika nuk mundet me ua lujt bythen.Skeni faj mosi ja kam hjekur sagjin nga koka shpifni çka tju kanda.Shqiptareve ndash me te dashte qijau nanen,e ndash me te shpalle tradhetar shpetojau jetrat.
12 min · J’aime

Haxhi Kurti Mire mire por ksaj radhe ju ka dal hesapi dallash, i keni pas tokat mate mira ne kosove, edhe kolibat i keni pas te mira boll. Ne Peje, te stanica e vozit,. Ne Mitrovice tu stadjoni i trepcesdhe te parku, ne Prishtine, te prruga e te rruga Moravska.... vet i keni fajet, qe i humbet kolibat e juaja!
5 min · J’aime

Haxhi Kuçi Ai qe shpif i pari i djege zuza,se diçka mshifet mbrapa tij.Mos vete se te kalxon vete.çdo tradhetar dhe spiun i yni ja fillon me shpifje ,duke mendue se dot e mund drejtesine.I pesti ne numer rendo jeni gjere me sot qe 15 vjet.
5 min · J’aime

Haxhi Kuçi Po pse folish paushalle allahile.Po une e kam nje shtepi ne kosove dhe ma kan plaqkite shqiptaret fqinjet e djege biblioteken time .Po ta shikonit shtepin time as shtaza nuk jetone edhe pse nga shtepia ime eshte bere intervenimi i NATOS qe tua bombardoi serbijaqken.Tradhetari i bene keto vepra madhore ,apo jo si ua merr mendja juve.
1 min · J’aime

Perparimi
Admin

Numri i postimeve : 17279
Registration date : 30/04/2006

https://diskutime-shqiptare.albanianforum.net

Revenir en haut Aller en bas

Muhamet Kelmendi Empty Re: Muhamet Kelmendi

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 :: politika

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum