Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

masakrat e çameve nga trotsky

:: politika

masakrat e çameve nga trotsky Empty masakrat e çameve nga trotsky

Message  Perparimi Mer 22 Mai - 15:18

The real martyrdom of the Greek Trotskyists took place during the civil war which began at the end of 1944 and continued until Stalin's break with the Titoist regime in Yugoslavia. During this period EAM and ELAS tried to win control of the country from the government of King George II, who was supported first by the British and then by the Americans.

René Dazy has provided many details of the murders of Trotskyists during the period by OPLA, the secret arm of ELAS in charge of executing (or murdering) its real or alleged enemies. Even before the outbreak of the civil war OPLA had begun to kidnap Trotskyists or suspected Trotskyists. When members of the families of those who had disappeared appealed to Someritis, the president of the Greek Section of the League for the Rights of Men, he intervened with Acting Communist Party Secretary General Georges Siantos. Dazy has reported that "Siantos swore to the great gods that he knew nothing about it, that it is impossible that the OPLA could he responsible for such kidnappings. It could only be the action of provocateurs or uncontrolled elements. Investigations would be made, he promised. On December 4 the civil war began. There was no further news about the disappeared Trotskyists."[38]

The Trotskyists who were murdered—sometimes after being tortured and even dismembered—included a wide variety of people—among them, government functionaries, office workers, students, teachers, workers, peasants. One of the most notable victims was Georges Constantinidis, a lawyer who had defended many of those arrested during the Nazi-Fascist occupation. He was one of those most brutally tortured before being murdered, because, as Dazy has commented, "he also had committed the crime of apostasy: member of the Political Bureau of the CPG, he had joined Trotskyism."[39]

A 1946 report to the Central Committee of the Greek Communist Party by Barziotas, one of the members of its Political Bureau, said that 600 Trotskyists had been executed by OPLA. René Dazy has commented that "the figure is manifestly exaggerated."
 [40] Dazy is certainty correct, since there almost certainly were not that many Trotskyists in all of Greece at the time—and at least some survived.
perkthim
Martirizimi i vërtetë i trockistëve grekë u zhvillua gjatë luftës civile që filloi në fund të vitit 1944 dhe vazhdoi deri në pushimin e Stalinit me regjimin titist në Jugosllavi. Gjatë kësaj periudhe, EAM dhe ELAS u përpoqën të fitonin kontrollin e vendit nga qeveria e Mbretit Xhorxh II, i cili u mbështet së pari nga britanikët dhe pastaj nga amerikanët.

René Dazy ka dhënë shumë detaje për vrasjen e trockistëve gjatë periudhës nga OPLA, krahu i fshehtë i ELAS-it i ngarkuar për ekzekutimin (ose vrasjen) e armiqve të tij të vërtetë apo të supozuar. Edhe para shpërthimit të luftës civile, OPLA kishte filluar të rrëmbejë trockistë ose të dyshuar trockistë. Kur anëtarët e familjeve të atyre që ishin zhdukur kërkuan nga Someritis, presidenti i Seksionit Grek të Lidhjes për të Drejtat e Burrave, ai ndërhyri me sekretarin e përgjithshëm të Partisë Komuniste, Georges Siantos. Dazy ka raportuar se "Siantos iu betua perëndive të mëdha se ai nuk dinte asgjë për këtë, se është e pamundur që OPLA të ishte përgjegjës për rrëmbime të tilla. më 4 dhjetor filloi lufta civile dhe nuk kishte lajme të mëtejshme rreth Trockistëve të zhdukur. "[38]

Trockistët që u vranë - nganjëherë pasi u torturuan dhe u copëtuan - përfshinin një numër të madh njerëzish - midis tyre, funksionarëve të qeverisë, punonjësve të zyrës, studentëve, mësuesve, punëtorëve, fshatarëve. Një nga viktimat më të dukshme ishte Georges Constantinidis, një avokat që kishte mbrojtur shumë prej atyre që u arrestuan gjatë okupimit nazifashist. Ai ishte një nga ata që torturuan më keq para se të vriteshin, sepse, siç ka komentuar Dazy, "ai gjithashtu kishte kryer krimin e braktisjes: anëtar i Byrosë Politike të CPG, ai ishte bashkuar me trockizmin". [39]

Një raport i vitit 1946 drejtuar Komitetit Qendror të Partisë Komuniste Greke nga Barziotas, një nga anëtarët e Byrosë Politike të saj, tha se 600 trockistë ishin ekzekutuar nga OPLA. René Dazy ka komentuar se "shifra është dukshëm e ekzagjeruar".
 [40] Dazy është siguria e saktë, pasi pothuajse me siguri nuk kishte shumë trockistë në të gjithë Greqinë në atë kohë dhe të paktën disa mbijetuan.

Perparimi
Admin

Numri i postimeve : 17280
Registration date : 30/04/2006

https://diskutime-shqiptare.albanianforum.net

Revenir en haut Aller en bas

masakrat e çameve nga trotsky Empty Re: masakrat e çameve nga trotsky

Message  Perparimi Mer 22 Mai - 15:19

The Greek Trotskyists emerged from the Second World War divided into four different groups: EDKE (Internationalist Workers Party of  Mangan travelled ostensibly as a journalist (being on the staff of Time-Life-Fortune) and Pablo went along as Mangan's "secretary" They succeeded in organizing a unification congress which met clandestinely in a mountain village in July 1946, in the presence of Pablo and established the Internationalist Communist Party. [42]
he seizure of power by the Greek military under leadership of Colonel Georges Papadopoulos on April 21, £967, was a severe blow to the Greek Trotskyists. Not only did it drive them—along with all other civilian political groups—deeply underground but it also provoked a major split in the ranks of the Internationalist Communist Party.

I3]Those remaining in the Trotskyist ranks made very clear their opposition to individual terrorism as a weapon to fight the colonels' clique.
[44]

Refusal to resort to terrorism did not protect the Trotskyists from persecution by the military regime. 
The Trotskyists were particularly active among the students. Theologos 
collected big salaries for their betrayals and whose sole mIssion was to send congratulatory telegrams to the murderers of our fellow workers." 
The Trotskyists of the Internationalist Communist Party also participated in the first general election held after the end of the dictatorship. They were unable to get authorization to run their own candidates, so they endorsed the lists of the Enomene Aristera, the coalition organized by the Communists. [51]

The Karamanlis government arrested leaders of the group on various occasions. [52] In 1976 he was arrested once again, charged with "moral responsibility" for a large demonstration on May 25. He and thirteen other defendants, including several other Trotskyists, were later acquitted by an Athens court.[53]
The Trotskyists strongly opposed a new constitution issued by the Karamanlis government. They decried its limitations on political freedom, and its "guaranteeing capitalist property and the bourgeois institutions of the church, the family, the educational system...."[54]
perkthim
Trockistët grekë dolën nga Lufta e Dytë Botërore e ndarë në katër grupe të ndryshme: EDKE (Partia e Punëtorëve të Internacionales së Manganit udhëtoi me sa duket si gazetar (duke qenë në stafin e Time-Life-Fortune) dhe Pablo shkoi si sekretar i Manganit. në organizimin e një kongresi unifikues i cili u takua fshehurazi në një fshat malor në korrik të vitit 1946, në prani të Pablo dhe themeloi Partinë Komuniste Ndërkombëtare. [42]
ai konfiskimi i pushtetit nga ushtria greke nën udhëheqjen e kolonel Georges Papadopoulos më 21 prill, £ 967, ishte një goditje e rëndë ndaj trockistëve grekë. Jo vetëm që i dëboi ata - bashkë me të gjitha grupet e tjera politike civile - thellësisht nëntokësore, por gjithashtu provokoi një ndarje të madhe në radhët e Partisë Komuniste Ndërkombëtariste.

I3] Ata që mbetën në radhët trockiste e bënë shumë të qartë kundërshtimin e tyre ndaj terrorizmit individual si një armë për të luftuar klikën e kolonelëve.
[44]

Refuzimi për të përdorur terrorizmin nuk i mbrojti trockistët nga persekutimi nga regjimi ushtarak.
Trockistët ishin veçanërisht aktivë midis nxënësve. Theologos
mblodhi rrogat e mëdha për tradhëtimet e tyre dhe misionin e tyre të vetëm për të dërguar telegrame urimi për vrasësit e bashkëpunëtorëve tanë ".
Trotskistë të Partisë Komuniste Ndërkombëtar gjithashtu morën pjesë në zgjedhjet e para të përgjithshme të mbajtura pas përfundimit të diktaturës. Ata nuk ishin në gjendje të merrnin autorizim për të kandiduar kandidatët e tyre, kështu që ata miratuan listat e Aristës Enomene, koalicionit të organizuar nga komunistët. [51]

Qeveria Karamanlis arrestoi krerët e grupit në raste të ndryshme. [52] Në vitin 1976 ai u arrestua edhe një herë, i akuzuar për "përgjegjësi morale" për një demonstrim të madh më 25 maj. Ai dhe trembëdhjetë të pandehur të tjerë, duke përfshirë edhe disa trockistë të tjerë, u liruan më pas nga një gjykatë në Athinë.
Trockistët kundërshtonin fuqishëm një kushtetutë të re të lëshuar nga qeveria e Karamanlis. Ata përgënjeshtruan kufizimet e tyre mbi lirinë politike dhe "garantimin e pronës kapitaliste dhe institucioneve borgjeze të kishës, familjes, sistemit arsimor ...." [54]

Perparimi
Admin

Numri i postimeve : 17280
Registration date : 30/04/2006

https://diskutime-shqiptare.albanianforum.net

Revenir en haut Aller en bas

:: politika