Memli Krasniqi baba e ka sullubotonovica
:: politika
Page 1 sur 1
Memli Krasniqi baba e ka sullubotonovica
Ekrem Hasani Sa ishte me ju kaqen i mir kurse tash pe kritikoni me se paku ju keni drejt te kritikoni dike sepse te gjith e din se si ekeni shkatrru Kosoven
J’aime · Répondre · 9 h
Demush Musliu Doren në zemer edhe sa ishte ne PDK Ramiz Kelmendi bonte biznes me serbi dhe sillte miell që mbjell kancer qe ne digan hynte ushqim bagëtish a në Kosov shitej miell tip 400, por nuk ishte vetëm mielli Ramiz ETC ( Ekonomiqko Trogovinaki Center) në Kosov...Voir plus
Je n’aime plus · Répondre · 1 · 6 h
Paul Randers ky djali subullotonoviqit tu perqesh ramiz kelemnedin memli krasniqi ehst djali i subullotonovicit
Je n’aime plus · Répondre · 1 · 16 min
1 réponse
Paul Randers ja emri qe ju pershtate memli krasniqt esht nanen e din kon e ka e babab shum sullubotonovica
Je n’aime plus · Répondre · 1 · 7 min
Paul Randers leje qijav nanan bit e subollotionovicav se tallkin vetem ne emer te nanes ja therret hoxha \
Je n’aime plus · Répondre · 1 · 6 min
Kuçi Kuçi Haxhi haaaaaaahaaaaaa
J’aime · Répondre · 5 min
Votre réponse...
Paul Randers memli krasniqit i ka met nanna shtatzan ne peskara te iotalis se ishte ne nji pushim e ftuar si familje e nderuar
J’aime · Répondre · À l’instant
J’aime · Répondre · 9 h
Demush Musliu Doren në zemer edhe sa ishte ne PDK Ramiz Kelmendi bonte biznes me serbi dhe sillte miell që mbjell kancer qe ne digan hynte ushqim bagëtish a në Kosov shitej miell tip 400, por nuk ishte vetëm mielli Ramiz ETC ( Ekonomiqko Trogovinaki Center) në Kosov...Voir plus
Je n’aime plus · Répondre · 1 · 6 h
Paul Randers ky djali subullotonoviqit tu perqesh ramiz kelemnedin memli krasniqi ehst djali i subullotonovicit
Je n’aime plus · Répondre · 1 · 16 min
1 réponse
Paul Randers ja emri qe ju pershtate memli krasniqt esht nanen e din kon e ka e babab shum sullubotonovica
Je n’aime plus · Répondre · 1 · 7 min
Paul Randers leje qijav nanan bit e subollotionovicav se tallkin vetem ne emer te nanes ja therret hoxha \
Je n’aime plus · Répondre · 1 · 6 min
Kuçi Kuçi Haxhi haaaaaaahaaaaaa
J’aime · Répondre · 5 min
Votre réponse...
Paul Randers memli krasniqit i ka met nanna shtatzan ne peskara te iotalis se ishte ne nji pushim e ftuar si familje e nderuar
J’aime · Répondre · À l’instant