Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Shkatrrimi i armeve kimike ne shqiperi e kosove ska rrezik

 :: politika

Aller en bas

Shkatrrimi i armeve kimike ne shqiperi e kosove ska rrezik Empty Shkatrrimi i armeve kimike ne shqiperi e kosove ska rrezik

Message  Perparimi Sam 16 Nov - 3:49

Haxhi Kuçi Vellezer e motra shqiptare,pse e bani mizen Buall,kur nuk ka gje rrezik nga shkatrrimi i ketyre armeve kimike ne shqiperi.Po kush eshte ai ata qe e beren kaq rrezik kete emision nderkombetar?Mos degjoni rrugeqet dhe tradhetaret,sepse ne fund do u del e verteta qe keta nxitesit e protestave jane antikombetar kundra popullit shqiptar.Pse more popull beheni armiq te nderkombetareve?Po kush jane ata qe nxisin kaq panik dhe bejne çrregullime?Keta duhet burgosur e sjellur para ligjit dhe te denohen me burg dhe njekosishte edhe me leke.Sot nderkombetaret kan mjete shume te persosura per asgjesimin e ketyre armeve pa lene kurrefare pasojash.Qetsonu popull e mos ndegjoni grekete serbet e sidomos serbogreko filet.Sepse deshira e ketyre qendron ne varferin edhe me te skajshme per ju.Qetsonu dhe merrne veten me te mire populli i im i dashur.Perkeso trazira nuk ka me nevoje shqiperia.
E pergezoi nga zemra zotri Kryeministrin e shqiperise Edi Ramen,per kete emision shume te qelluar nga ana e nderkombetareve.Me nderime Haxhi Latif Kuçi

Perparimi
Admin

Numri i postimeve : 17280
Registration date : 30/04/2006

https://diskutime-shqiptare.albanianforum.net

Revenir en haut Aller en bas

Shkatrrimi i armeve kimike ne shqiperi e kosove ska rrezik Empty Re: Shkatrrimi i armeve kimike ne shqiperi e kosove ska rrezik

Message  Perparimi Sam 16 Nov - 4:35

......................................

Shkatrrimi i armeve kimike ne shqiperi dhe kosove ,eshte si ndihme e dhurate e dhene nga ana e perendise dhe e njerezise.
Sepse;nje gje te tille e keni si meritue!Ju jeni si nje popull shume humaniste dhe njerezve qe kontribuan per ju , ju jeni shume "mirenjohes".Qe i vrisni mbase shpines!
........................
The destruction of chemical weapons in Albania and Kosovo is given as an aid and a gift from God and humanity.
Because such a thing you deserved! you are too humanist people and people who have contributed, you're not at all very "grateful" to them and you kill them from behind.
Those who organize protests against the destruction of chemical weapons in Albania and Kosovo Albanians against the people and against humanity. They deserve a well-earned copy condemnation by the UN.
This event organizer handle with people Albanais.Pour Finally I thank the Prime Minister of Albania and Kosovo to the humanist case.
Haxhi Latif Kuçi
La destruction des armes chimiques en Albanie et au Kosovo est donné comme une aide et un cadeau par Dieu et par l'humanité.
Parce que une telle chose vous avez mérité ! vous êtes un peuple trop humaniste et les gens qui ont contribué pour vous, vous n'êtes pas du tout très "reconnaissant"envers eux et vous les tuez par derrière.
Ceux qui organisent des manifestations contre la destruction des armes chimiques en Albanie et au Kosovo sont contre le peuple Albanais et contre l'humanité.Ils méritent une condamnation exemplaire bien mérité de la par de l'ONU.
Ces organisateur de manifestation manipulent avec le peuples Albanais.Pour finir je remercie le première ministre de l'Albanie et du Kosovo pour cette affaire humaniste.
Haxhi Latif Kuçi

Perparimi
Admin

Numri i postimeve : 17280
Registration date : 30/04/2006

https://diskutime-shqiptare.albanianforum.net

Revenir en haut Aller en bas

Shkatrrimi i armeve kimike ne shqiperi e kosove ska rrezik Empty Re: Shkatrrimi i armeve kimike ne shqiperi e kosove ska rrezik

Message  Perparimi Sam 16 Nov - 6:10

Sa ja dijne te miren shqiptaret atij njeriut qe punone per shqiptar?

Une ne vitin 1971 ua mbrojta flamurin e shqiptareve nga serbet,dhe ne vend te serbeve,shqiptaret mu versulen dhe  shqiptaret me shpallen bandite te jugosllavise ne krye me Fadil Hoxhen.
Me 11 mars te vitit 1981 une i kisha nisur demostratat ne menzen e studenteve,dhe tjeret i moren kinse i kan nise vete e mua edhe sot me etiketoin tradhetar!Qudi çfare populli eshte.As me deshmitar nuk deshirojne me pranue te verteten.Pos me shpifen kinse me serb kam vrare e dhunue femra shqiptare pa qen e vertete.Deshmitarin kryesor e kam gjete plote mbas 33 viteve ,por edhe me deshmitar shqiptaret nuk deshirojne qe emri im te behet i njohur ne publike,ja storje .
https://www.youtube.com/watch?v=7QEyvzPi_58

Demostrata e vitit 1981
www.youtube.com

Me 15 janar 1999 ne kete muaj ne shtepin time banojshin perfaqesuesit e OSCES nga Turqia Ihsan Aksay e Mehmeti ,dhe kur erdhen nga tereni qe e kishin nen vezhgim rajonin e Raqakut,me thane se forcat serbe kan vrare civil shqiptar.Kur hyrem brenda me thane a deshiron ta thirrim OSCEN qe ta bombardoi forcen serbe?Po u thash a mundesh me ba kete?Mu luten qe tju siguroi nje telefon nga fqiu Hashar Avdulla Shala,por kur ia tregova rastin;Me tha nuk me interesojne keto bombardime!U ketheve e u tregova se telefoni nuk i bene.Ata kan hyre ne nje koridor dhe me radio vale e kan ftue OSCEN per disa ore dhe me thane se ta plotesuam  deshiren.Dhe me thane se ti je i rrezikuar nga dy palet dhe merri femit e dil nga kosova.Dhe te nesermen me 16 janar kam leshue Kosoven.Shqiptareve shpetojau jeten qindra here kurr nuk te thone te vetem fjale falimenderit,pos ruaju ketyre se kan me te vra dhe etiketue tradhetar.Ja se çfare populli eshte?

Perparimi
Admin

Numri i postimeve : 17280
Registration date : 30/04/2006

https://diskutime-shqiptare.albanianforum.net

Revenir en haut Aller en bas

Shkatrrimi i armeve kimike ne shqiperi e kosove ska rrezik Empty Re: Shkatrrimi i armeve kimike ne shqiperi e kosove ska rrezik

Message  Perparimi Sam 16 Nov - 18:53

Combien d'entre vous sont reconnaissant envers une personne qui travaille pour le bien du peuple Albanais ?

En 1971, j'ai protégé et je les défendus le drapeau Albanais des serbes , au lieu que sa soit les serbes qui me poursuivent et m'attaque se sont les Albanais qui me poursuivaient et qui m'attaqué. ils me traité de " bandie yougoslave "les albanais et le dirigeant Fadil Hoxha.
Le 11 Mars 1981, j'ai déclenché les manifestations en sein des étudiants, les autres aujourd'hui disent que c'est eux qui on commencer et déclencher ces manifestations, et ils me colle l’étiquetage de traitre ! je ne sais pas quelle genre de peuple sont t'ils.Aucun témoin ne souhaitent pas témoigné et dire la véritable vérité ou j'ai commencé et déclencher en ce jour du 11 mars 1981 les manifestations.Ils m'accuse des fait inexistant comme quoi j'ai tué des albanais aux coté des serbes et violer des femmes Albanaise durant la guerre 1998-1999 qui ne sont en aucun cas une réalité. Le témoin direct et le plus important je les retrouver aujourd'hui 33 ans plus tard. Les Albanais ne veulent pas accepter la vérité même avec des témoins, ils ne veulent pas que mon nom soit porté à la connaissance du public.

Durant la guerre j'ai également distribué des camions d'aide humanitaire en alimentaire et médicament de base essentiels, aujourd'hui plus personnes est reconnaissant envers moi et ne le reconnaissent pas tout se que j'ai contribuer pour mon peuple.

Perparimi
Admin

Numri i postimeve : 17280
Registration date : 30/04/2006

https://diskutime-shqiptare.albanianforum.net

Revenir en haut Aller en bas

Shkatrrimi i armeve kimike ne shqiperi e kosove ska rrezik Empty Re: Shkatrrimi i armeve kimike ne shqiperi e kosove ska rrezik

Message  Perparimi Ven 22 Nov - 17:12

Les Albanais méritent l'asile politique?
Non, ne le mérite pas!
Pourquoi?
Parce qu'ils ne sont pas patriotique.
Mais sont des traîtres.
Pour autant que traître, oui ils mériteraient.
Ils sont des comédiens, ils savent pleuré quand ils ont besoin pour gagné.

Vous leur sauver la vie,ils vont dire que nous somme sauvé nous même .
OTAN les a libéré des forces serbes, ils disent eux-mêmes nous nous sommes battus pour la liberté.
Au jour d’aujourd’hui je n'ai pas pu trouver un vrai albanais jusqu'à maintenant. Pour voler vos mérites,oui ils ont des complaisances en se domaine.
Ils vous accuse et le disent que vous êtes un traite sans l’être, or c'est eux même qui le sont des traite tous les Albanais.

Le peuple albanais sont tous des menteur!

Pourquoi fuir leur patrie?
Parce qu'ils sont des parasites et ne sont pas des travailleur se sont des fainéants qu'ils veulent vivre des aides de l'Etat français .
Venir en France pour obtenir de l'argent.

ils disent aimer le pays (Kosovo,Albanie),Mais ils ne le savent pas qu'es que est la patrie.
Les Albanais n'ont pas de sentiments humains, je suis désolé de le dire ça.
Aux Albanais même si dieu leur viens en aide ils ne leur seront pas reconnaissant et ne diront jamais un merci par hante et fierté.

J'aurais un conseil à l’État Français et à l'union européenne, de rassembler tous les albanais de France et d’Europe et les renvoyer dans leur terre natale dans leur terre de leur ancêtre et qu'il règles leur soucies et leur affaires chacun dans leur pays. Pars que si un peuple n'aime pas sont propre pays d'origine il n’aima jamais un autre pays accueillant.
J’aime · · Promouvoir · Partager

Perparimi
Admin

Numri i postimeve : 17280
Registration date : 30/04/2006

https://diskutime-shqiptare.albanianforum.net

Revenir en haut Aller en bas

Shkatrrimi i armeve kimike ne shqiperi e kosove ska rrezik Empty Re: Shkatrrimi i armeve kimike ne shqiperi e kosove ska rrezik

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 :: politika

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum